2013 m. liepos 29 d., pirmadienis

Sveikinimai vaikams nuo 1 iki 10 metų

 

1 metukai mergytei

Štai ir pralėkė metukai,
Burnoje dantukų miškas,
Galvą puošia kaspinukai,
Rankose mažytis kiškis.
Vis bėgte mažais žingsneliais
Apie stalą, lovą, spintą...
Štai koks tas metukų kelias
Laimės sruogom išdabintas.
Spragsi, straksi lyg užburtas
Pats brangiausias namų turtas.
Tegul laumės kloja kelią
Į vaikystės gražią šalį.


 
1 metukai  berniukui

Dar tiktai vieni metukai
Laimės laiptais nuspurdėjo,
O mažasis pipiriukas
Atsistojo ir nuėjo
Į antrų metukų seką
Augti, džiaugtis ir stiprėti,
Tiek daug norisi pažinti,
Tiek daug norisi kalbėti.
Spragsi, straksi lyg užburtas
Pats brangiausias namų turtas.
Tegul laumės kloja kelią
Į vaikystės gražią šalį.

 
2 metukai  mergytei

Namuose maža mergyte
Kloja patalus lopšelyj,
O paguldžiusi lėlytę
Uždainuoja jai dainelę,
Subara, jei neužmiega,
Rūpinasi, glosto, kelia
Viską žino ir išmano
Rūpestingoji dukrelė.
Spindi gėlės ant kasų-
Šiandien  mūsų mažei  DU.


 

2 metukai berniukui

Mašinėlės, dviratukai,
Dovanėlės ir meškiukai
Su visais turiu suspėti
Ir pažaist, ir prižiūrėti.
Aš juk vyras jau esu,
Man jau šiandien metai DU.
Nebijokit mama, tėti,
Greit galėsiu jums padėti
Jeigu reiks ir pameistraut,
Tik neleiskit užsigaut.


3 metukai mergytei

Koks gražus ir spalvingas pasaulis,
Kiek  naujų, neregėtų spalvų,
Katinėlis, boružė ir saulė
Ir kodėl man su jais taip smagu?
Ir kodėl  gi tas sniegas toks baltas,
Ir kodėl vasarojai žali?
O kodėl kartais būna taip šalta,
Ir kodėl taip smagu vandeny?
Man jau trys ir aš noriu žinoti
Kur atsakymų reiktų ieškoti.


3 metukai berniukui

Kiek daug gražių, gerų dalykų
Knygelėse atrast galiu.
Skaityt nemoku – dar mažutis-
Bet aš piešinėlius žiūriu
Ir pats dažnai bandau nupiešti
Šunelį sėdinti greta,
Mamytę grįžtančią iš miesto
Ir saulę spindinčią lange.
Mažajam saulės spinduliukui
Šiandieną lygiai trys metukai.


4  metukai mergytei

Šiai čiauškutei keturi metukai,
Klegesio pilni visi namai,
Šurmuly linkėjimų sutūpę
Laimės ir  gerumo aitvarai.
Kiekviena diena tarytum šventė
Nardo džiaugsmas meilės spinduliuos
Kaip smagu toj pasakoj gyventi
Kol vaikystė rožiniuos sapnuos.


 
4 metukai  berniukui

Nutrūktgalvis ir padauža
Bėga tekinas per lauką,
Tai žiūrėk šakelę laužia
Tai į patvorį patraukia.
O namuos po stalčius rausias,
Ieško įrankių, varžtukų,
Jis jau nori būti vyras,
Nors jam - keturi metukai.
Linksmas, žingeidus  besaikis
Keturmetis mūsų vaikis.


 

5 metukai mergytei

Jau visi penki suėjo,
Reikalai rūpėt pradėjo –
Kaip arkliuką pabalnoti,
Kaip su juo laukan išjoti,
Kaip išauklėti lėles,
Sušukuot jų galveles.
Kaip mama visur suspėja?
Bet ji turi padėjėją -
Nors metukai jai penki,
Bet  darbštuolė– Dievaži.


5 metukai berniukui

Oi kaip rūpi veiksmas, greitis,
Bėgt, važiuoti, lenkti, skristi,
Nebaisu nugriūt, pavargti,
Keltis kristi ar paslysti.
Penkiamečiui reikia visko-
Dviračio, mašinos, kelio,
Kiemo, medžio, upės, miško
Ir gerų draugų būrelio,
Kad užaugtų geras vaikas
Lai dosnus jam būna laikas.

6 metukai  mergytei

Džiaugiasi  svečiai  visi.
  užaugau. Man  šeši.
Jau  skaičiuoju, jau  rašau,
Raideles  visas  žinau.
Dar  ne  viskas  gal  pavyksta,
Bet  mama  dėl  to  nepyksta
Žino -  kloja  mano  metai
Į  mokyklą  kelią  platų.
Man  atrodo,  kad  šeši
Mano  metai - dideli,
Meilūs, švelnūs ir spalvingi
Ir  nepaprastai  laimingi.


 

6 metukai berniukui

Dar vieni prabėgo metai,
Išaugti pernykščiai batai,
Futbolą kieme žaidžiu-
Vartuose arba už jų
Paskui kamuolį lakstau,
Man šeši. Ir aš bandau
Raideles supint į žodį,
Ir skaityti ir skaičiuoti.
Tegul džiaugiasi tėveliai-
Jų mažylis viską gali.


7 metukai  mergytei

Septyni vos tik suėjo-
Rūpesčių daug prisidėjo.
Pamokos ir pažymiai -
Noris mokytis gerai,
O juk dar žaidimai laukia,
Draugės pasivaikščiot šaukia.
Reikalai ir reikalai...
O dar reikia būt gražiai...
Septyni kai tik suėjo
Visos dienos sutrumpėjo.
 

7 metukai  berniukui

Tiek dar daug nepažinto pasaulio,
Daug svarbių, įdomių reikalų.
Vos tik pateka rytmečio saulė,
Paskui ją į mokyklą skubu.
Knygos, pamokos, kiemas, žaidimai
Jau mama nesugauna manęs.
Septynmečio savi supratimai
Apie vaikiškas savo dienas.

8 metukai mergytei

Mokykla sava jau tapo,
Ir tvarkaraštis pritapo,
Tik mergaičių reikaliukai
Man kasdieną galvą suka.
Kaip tas kaseles supinti,
O supinus padabinti,
Daug dėžučių, buteliukų
Ir visokių kaspinukų.
Man visi aštuoneri
Ir aš noriu būt graži.


8 metukai  berniukui

Džinsai, sportbačiai ir ratai
Snapeliu atgal kepurė
Kyla dulkės iš po ratų
Stebina mergaičių būrį.
Skrenda vaikas aštuonmetis
Per savus metus lyg pūką
Neša transportas dviratis
Nutrūktgalvišką berniuką.


 
9 metukai  mergytei

Koks gražus tas mergaičių pasaulis,
Daug dėžučių, kvapių buteliukų,
Veidrodėlis ant stalo it saulė,
O tarp jų tupi mažas meškiukas
Ir vis stebi kaip staipos panelė
Kaip dažnai veidrodėlio ji klausia-
Atsakyt veidrodėlis tik gali
Kas gi šiandien pasauly gražiausia.
Veidrodėlis atsako laimingas
Kad mieliausia, dailiausia mergelė
Iš visų kiek jis matė aplinkui
Šiuos namuos- devynmetė panelė.


9 metukai  berniukui

Man devyneri– jėga!
Aš greitesnis už  bet ką.
Riedlentę tvirtai valdau
Ir sapnuoju, kad skraidau.
Lenktyniauju ir varžausi,
Noriu būti tarp geriausių
Ir mokykloj, ir kieme
Man devyneri – jėga!


 
10  metukų  mergytei

Štai ir atėjo pirmas Jubiliejus
Gražios vaikystės pėdomis atsekęs
Kur  laukia jo panelė tarsi fėja,
Kur žvelgia pačios nuostabiausios akys.
Kur visko daug- ir meilės ir svajonių,
Tėvai, draugai ir dovanėlių kalnas
Tegul šis dešimtmetis Jubiliejus
Lydės metus lyg jaunikaitis jaunas.

10  metukų berniukui

Jubiliejiniai metai pirmieji
Su svajonėm ir savo palyda
Jie tave iš vaikystės pasaulio
Su vaikystės troškimais palydi
Į naujų atradimų virtinę,
Ir naujų laimėjimų uostą,
Tegul bus daug gerų pasiekimų
Ir draugų, kurie nepabosta.
Dešimt metų tavosios vaikystės,
Tepalydi į naują šventę,
Kuri skleisis žiedais draugystės,
Kur bus sielai jauku gyveni.



Lai visos dienos būna šiltos, šviesios,
O ūkanų tiesiog nepastebėk,
Apeinantiems kliūtis, takai išlieka tiesūs
Būk atkakli ir savo tikslo siek.
Nesiblaškyk! Jau metai įgalioja
Atskirti kur pelai, o kur grūdai.
Lai Tavo metų traukinys važiuoja
Teisingais  bėgiais ir ilgai ilgai.






10 komentarų:

Unknown rašė...

Aš tai manau, kad geriausia dovana vaikui yra vaikiški dviračiai. Labai praktiška dovana. Aišku, kainos nemažos 500-600 Lt, tačiau nauda akivaizdi. Ypač, kai dabar visi eina ant ekologiškų transporto priemonių.

Unknown rašė...

Kokie linksmi ir spalvingi atvirukai su gimtadieniu. Manau, kad vaikams tokie turėtų ypač patikti.

Austėja rašė...

Tikrai atvirukai labai linksmi jau kelinta karta kai rasau sveikinimus draugams apsilankau cia ir tikrai praverte ir draugams patiko eilerastukai!

Anonimiškas rašė...

Nuoširdus dėkui autoriui (ar autoriams) už puikius, žaismingus, kupinus meilės vaikams eilėraštukus ir vaizdelius. Jau ne pirmą kartą čia užsuku, pasinaudoju sveikindama savo giminaičių ir draugų vaikus. Sėkmės ir toliau kurti gražius dalykus

Unknown rašė...

Tikrai labai grąžūs sveikinimai mūsų mažiesiems.Aš pirmą kartą šiandien ir likau labai patenkinta,nes radau gražių žodžių savo anūkėlės sveikinimui.Dėkui,dėkui...

Unknown rašė...

Man patiko

Anonimiškas rašė...

Nuostabūs eilėraščiai, išradingi poetai. Labai ačiū. Smagu būna visiems, kai garsiai paskaitai tokį linkėjimą.

Unknown rašė...

Kokia tavo pavardė?

Unknown rašė...

Man labai patiko ir pravertė 🥰🤗

Anonimiškas rašė...

💃